Alla inlägg under februari 2015

Av myks - 24 februari 2015 21:05

I lördags va jag och några vänner ute och åt och sen var det äntligen dag för att se fifty shades of grey. Rekommenderar denna film :) Efter d blev det att vi gick ut och tog något att dricka. Jag drack bara Cola eftersom jag kört upp till stan och inte tänkt att vara ute så länge. Men d blev d ändå var hemma vid ca 02. Den va bra :) nu är det bara att läsa ut boken med. Och på börja nästa bok. I söndags va det städ dag och slappe dag blev pizza till middag fast lilleman fick korv med makaroner och fick smaka lite pizza. Det verkade som om han tyckte d va gott. Kom lite sent i säng i söndags. Så igår va jag riktigt trött när jag vaknade. Snart dax att sova kl ringer 05.20 i morgonbitti 

Av myks - 20 februari 2015 21:00

Då va d fredag igen :) har ju som sagt bara jobbar 2 dagar denna veckan eftersom d är sportlov. I kväll blir d bara lite mys pys. Båda barnen har varit hemma idag och så har L varit här med sina barn och vi har gjort ansikts masker av gips. Dom kommer i morron med då ska barnen måla sina masker. Trodde aldrig att lillkillen skulle vilja göra en sådan mask. Han var riktigt duktig. Han e ju trots allt bara 1 år och 10 månader. Han blev lite arg när vi skulle ta av den för han ville ha den på sig. I morron blir det äntligen biotajm med vänner. Fifty shades of grey :) längtar 

Av myks - 19 februari 2015 20:33

Redan torsdag men haft en trevlig helg. Tiden har gått fort. Skulle ju in och blogga och när jag kommer till sidan och ska logga in ja då finns inte blogg sidan längre :( fick reda på att d hade varit en hacker attack. Så det var inte så kul så jag fick leta upp en ny portal att börja att blogga ifrån och denna verkar bra tycker jag än så länge. Men tiden får väl utvisa d :) i allafall i helgen va vi hos min sambos föräldrar för hans pappa fyllde 60 år. Min sambos lillebror va oxå nere ifrån sthl och hans sambo. Det var riktigt mysigt vi sov där ifrån lör-sön allihopa. Vi har en son och min sambo har en dotter sedan innan. Vi åkte inte hem förrän kl 18 på söndagen. Det var riktigt trevligt på festen. Min mamma va oxå där men hon gick hem väldigt tidigt det brukar hon inte göra. Antar att hon var trött ifrån dagen innan då hon oxå hade varit på fest :) denna veckan har jag bara jobbat 2 dagar för skolan har haft lov. Så det var rätt skönt. I morron ska båda barnen vara hemma. L ska komma hit med sina barn så ska vi ha lite pyssel ska bli riktigt mysigt :) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards