Alla inlägg under september 2015

Av myks - 16 september 2015 18:55

så var det redan onsdag 😄 tiden den går fort. I helgen var jag ute och åt med L och syrran m

på ett nytt ställe pinchos hette det. Det var små tapas rätter man åt. Det var gott men min dessert jag beställde va inte god åt hallonpanacotta med söt lakris inte gott alls. Sen blev den tur till stan och snacka lite skit. Sen träffade vi upp killarna och deras vänner så det blev en rikigt lyckad kväll. I morron ska jag ut och äta med S ifall hon inte ställer in hon kan vata väledigt bra med det. 

Av myks - 11 september 2015 13:14

så var det fredag igen och jag är dunder förkyld och har ont i huvudet hela tiden. Gick hem tidigare ifrån jobb igår och idag har jag fått vara hemma. Inget kul med tanke på att jag älskar mitt jobb. I morron ska jag ut och äta med en kompis och syrran. Jag och Lo har inte varit ute och gjort tillsammans själva på över 2 år. Riktigt tråkigt att blivit så blir väl så när man får barn. För oss är det inga problem att få barnvakt. Men tror det är lite svårare för henne och hennes man. I allafall det ska bli roligt roligt. Så det blir att jag får försöka kurera mig idag och lite i morron. Får väl lägga mig och vila lite till och hoppas på att huvudvärken försvinner. Har precis kollat på film med. saving Mr Banks. Den var bra. 

Av myks - 1 september 2015 19:57

Redan september månad. Var tar tiden vägen. Idag har lilleman fått vara hemma ifrån dagis såg ut som om han hade ögoninflammation fast det har vstor bättre under dagen. Han har varit hemma med sin mormor. Han ska vara hemma i morron med. Något är det i allafall med han för han är jätte gnällig emellanåt. I morron ska jag gå och göra nytt hörsel test. Tror att det kommer bli samma resultat som förra gången. Läkaren sa att man inte gör något åt det om man har lite nedsatt hörsel. Tycker det verkar konstigt. Tycker väl att dom borde skicka en remiss till öronläkaren så att dom får kolla på det ordentligt. Eftersom min mamma fick hörapparat i samma åleder som jag e i. Jag tror att jag fått sämre hörsel pga mitt förra jobb :( nu blir det idol. 

Ovido - Quiz & Flashcards