Alla inlägg under februari 2016

Av myks - 29 februari 2016 19:35

Har du friat till själsfrände idag. Idag är det kvinnor som ska fria enligt gammal tradition. Lyssnade på mix megapol i morse vilket jag gör varje morgon. Där ringde kvinnor in och berättade att dom ville fria till sina män. Och sen ringde dom ifrån mix megapol upp deras män. Den bästa tyckte jag var när en av killarna svarar hej Gry ? då lyssnade han på programmet samtidigt som sin sambo så för han blev det ingen överraskning att hon friade till han. Men han sa givetvis JA ? idag har jag varit väldigt trött blir att lägga sig tidigt idag så man orkar med morgon dagen med. Lilleman somnade också tidigt idag han somnar nästan aldrig innan kl 20 men han sover redan. Hoppas på att han sover hela natten för jag känner att jag behöver göra det. Hans stora syster ville stanna en extra dag hos oss vilket jag tyckte va mysigt. Hon och manen min hade bakat en tårta igår som vi åt efter maten igår. I morgon åker hon till sin mamma igen. Lite tråkigt eftersom vi setts så mycket förra veckan så jag och lilleman åkte iväg till min kusin. Go natt på er snart dax att sova klockan ringer 05.20

Av myks - 27 februari 2016 19:22

Då åker vi hem i morron igen och det ska bli både skönt och tråkigt. Tråkigt att åka ifrån kusinen men skönt att slippa hennes som gnäll. Han har gnällt sjukt mycket idag. Vi har varit på ett köpcentrum och jag köpte en ny kofta på H&M ? och sen bytte jag lillemans byxor. Ikväll ska vi kolla på mello. Och igår kollade vi på en film som heter medicinen den var både rolig och bra.

Av myks - 24 februari 2016 11:40

Ja som vanligt har jag inte skrivit på länge. Det har hänt så mycket sedan jag skrev sist. Så vet inte ens vad jag ska skriva om. I december fick vi ett missfall och det har jag mått rätt dåligt av. Trodde inte att man kunde bli så ledsen när det var så tidigt i graviditet. Det var i v5. Nu har jag äntligen börjar må bättre och det har börjat bli ljusare ute och solen har börjat titta fram ?. Nu ser jag bara framåt och längtar tills vi blir gravida. I morron ska jag och lilleman åka till min kusin och stanna där till söndag. Dom bor lite längre upp i landet än oss lite tråkigt att vi kan ses när vi vill. Ska faktist bli skönt att komma iväg lite. Ibland behöver man det. Och jag känner att jag behöver få vara lite med min kusin så vi kan sitta snacka en massa och bara mysa med barnen.

Ovido - Quiz & Flashcards