Alla inlägg under mars 2015

Av myks - 5 mars 2015 19:42

Ja vart ska jag börja. Har hänt lite insidenter med lille man på dagis den senaste tiden. Undrar bara var personalen är när sakerna händer. Vår lillkille e bara 1år och 10månader. Det började med att han hade trillat för ca 1 månad sedan och jag såg en bula i pannan och skrapmärke. Inget personalen berättade för mig när jag hämtade han. När jag pratade med dom sedan så var det ingen i personalen som visste vad som hänt. Härom om veckan hade han stått och bankat på fönsterruta med en leksaks hammare  på dagis så det hade blivit en spricka i den och var någonstans var personalen när detta hände. Tur att rutan inte  gick i sönder för då hade han fått den över sig. Igår när han kom hem så hade någon klippt han på dagis och det var ingen som berättade detta för min sambo när han hämtade han. Var någonstans var personalen då och varför barnen saxar när inte personalen ser det. Jag vet att jag har ett litet busfrö och det gör det inte bättre att hans bästa kompis också är det. Sen en annan rolig sak. Barnen e hos farmor nu så ska den stora tjejen på kalas på lördag. Och då hade farmor frågat henne vad vi skulle köpa då hade hon sagt det räcker med att jag gör en teckning. Hahaha vad får barn allt ifrån kan man undra ibland. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards