Alla inlägg under juli 2016

Av myks - 31 juli 2016 22:17

I måndags åkte vi iväg till Danmark med barnen. Vi har varit på lalandia och lego land. Det har varit både mysigt och krävande då den stora tjejen varit väldigt gnällig och hittat något fel varje dag när vi har gjort något. Detta har verkligen inte varit kul. Emellanåt skulle man kunna tro att hon aldrig får göra något eller får något. Förstår inte hur man kan hitta något negativt i allt. Skönt att lill killen inte e lika dan. Han bara accepterad att han inte kunde åka vissa karuseller för att han var för liten medans hon surade för att vi inte kunde stå i samma kö i 45 min när hon redan hade fått åka karusellen. Eller att vi inte åt på det stället hon ville. Önskade att hon bodde här på heltid och hos sin mamma varannan helg. Då tror jag hon hade valt mindre negativ. Hennes mamma e tyvärr väldigt negativ av sig. I går va vi på 30 års fest vi hade rätt kul. Jag kände ingen där men det gick ändå bra :)

Av myks - 17 juli 2016 20:33

Tiden den går verkligen fort. Nu har jag redan varit ledig 5v och har 5v kvar. I fredags va jag ute med några vänner och igår va vi hemma hos ett par kompisar och åt. Idag har vi också varit hos några vänner och ätit. Nu har äntligen mannen också semester. Skönt att få umgås lite :) I morron börjar vi rivningen av vårat kök blir nytt kök nu på semestern :) Längtar tills allt blir klart. Men eftersom vi kommer att vara borta 1v på semestern så måste vi börja i morron. Har i allafall haft en mysig helg.

Av myks - 1 juli 2016 15:33

Ikväll ska jag ut och äta med en vän. Ska bli skönt att komma iväg lite ifrån barnen. Eftersom vi varit lediga nu i 3v tillsammans bara 6v kvar. Det roligt och ansträngande. Idag har har inte varit en rolig dag dom har verkligen fått mig på dåligt humör. Så jag hoppas det blir bättre till kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards