Alla inlägg under april 2016

Av myks - 10 april 2016 19:26

Ja då var denna helg också snart slut. Tiden går så fort. I fredags va det kalas för stora tjejen. Blev riktigt irriterad på hennes mamma fattar inte hur man kan bete sig som hon gör. Hon ringer min sambo och säger att hon ska hem och duscha innan jobbet och att hon är hos oss kl 17.15 vilket han tycker är sent, tycker jag med då barnkalaset skulle börja kl 18. Jag menar det tar ändå lite tid att fixa innan kalaset och så. Men jag blev inte direkt förvånad för han har börjat bete sig väldigt konstigt den sista tiden tycker jag. Sen går hem runt 19-19.30 kalaset slutade 20.30 för att hon mådde dåligt sa hon. Då tänkte jag bara hon har fan inte alla hemma. Då får man bita ihopa tills kalaset är slut då. Tjejen blev ju jätte ledsen. Då säger hon till henne att hon måste gå hem för att hon inte känner sig bra. Fattar inte hur man kan göra så här mot sitt barn i min värld är det jävligt egoistiskt. Hon fick 2 Ipren hemma hos oss. Nä fy fan säger jag bara. Men igår hade vi jätte trevligt ett par vänner va här och deras barn :) blev grillat första gången detta året :) riktigt gott och trevligt. Sen idag har det varit fullt ös hela dagen. Diskmaskinen har också gått i sönder så vi har varit och tittat på ny. Får se hur det blir vi ska antagligen renovera köket i sommar och då känns det dumt att köpa ny diskmaskin nu för sedan kanske byta den. Så vi får se hur det blir med den.

Av myks - 4 april 2016 19:41

I lördags sov lilleman bort. Först va jag ute och åt med Lo. Det var riktigt god mat. Åt sjukt mycket vi åt buffé blev ett glas vin till det. sen träffade jag Li så satte vi hos på en bar och drack lite och snacka skit. Man kunde ju sitta ute hue mysigt som helst. Sen gick vi till ett ute ställe där hennes vänner var. Så dansade hon jag lite där. Vi stannade bara där 1 tim sen åkte vi hem. Vi hade riktigt kul den kvällen. Kom hem vid 3. Sov gott gjorde jag med. Sen hann jag mysa lite med älsklingen på söndagen innan lilleman kom hem. :)

Ovido - Quiz & Flashcards