Alla inlägg under augusti 2016

Av myks - 2 augusti 2016 23:42

Blir bara så ledsen. Varför blir vi inte gravida. Nu har det snart gått 8 månader sedan missfallet. Försöker att inte tänkta på det men det är inte så lätt. Eftersom en av mina kusiner ska ha barn och vänner på fb är gravida eller har små bebisar. Så man blir bara påmind av det hela tiden. Önskar bara att vi blev gravida och att allt kommer gå bra. Har vi inte blivit gravida till slutet av denna månaden så kommer jag att börja träna så att jag får något annat att tänka på. Kan inte ha det så här att man blir ledsen och tänker så mycket på det när jag är själv. Försöker att inte visa det för min sambo. Jag är glad att jag har min underbara son som verkligen livar upp tillvaron för en. Han är det finaste som finns.

Ovido - Quiz & Flashcards