Direktlänk till inlägg 3 maj 2016

Länge sedan jag Skrev

Av myks - 3 maj 2016 19:58

Då var man snart ledig igen. Denna gången blir det ledighet i 4 dagar :) blir shopping och bio med stora tjejen och lillkillen ska sova hos mormor. Hon fick ju det i födelsedags present av oss att få shoppa lite kläder. Bättre det än att man köper något dom inte kommer att använda. Så det ska bli 2 riktigt mysiga dagar. Sen ska vi hem till ett par vänner i helgen och då blir det grillning det ska ju vara super fint i helgen :) Va och klippte mig i helgen och håret var så slitet så jag fick klippa 10cm :( så nu är det kort igen jag som hade sparat och sparat. Men det växer ju ut igen. Idag har vi varit och hämtar våran nya bil :) så nu ska vi bara få sålt den gamla :) hoppas att det går fort.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myks - 22 oktober 2016 08:57

Idag mår jag lite bättre. Det går ju lite upp och ner. Vissa dagar tänker man mer än andra. Idag kommer lo och hennes familj hit det ska bli mysigt. Hon e den ända som förstår hur det känns. Känns så skönt att prata med någon annan som förstår hur de...

Av myks - 19 oktober 2016 15:56

Ja det var ju roligt. Så blev vi gravida igen. Trodde att vi fått ett missfall för 3veckor sedan och i fredags åkte jag in akut för jag hade sådana smärtor i magen att jag trodde jag skulle dö. Blir inlagd och sen på lördagen konstaterar dom att det ...

Av myks - 2 augusti 2016 23:42

Blir bara så ledsen. Varför blir vi inte gravida. Nu har det snart gått 8 månader sedan missfallet. Försöker att inte tänkta på det men det är inte så lätt. Eftersom en av mina kusiner ska ha barn och vänner på fb är gravida eller har små bebisar. Så...

Av myks - 31 juli 2016 22:17

I måndags åkte vi iväg till Danmark med barnen. Vi har varit på lalandia och lego land. Det har varit både mysigt och krävande då den stora tjejen varit väldigt gnällig och hittat något fel varje dag när vi har gjort något. Detta har verkligen inte v...

Av myks - 17 juli 2016 20:33

Tiden den går verkligen fort. Nu har jag redan varit ledig 5v och har 5v kvar. I fredags va jag ute med några vänner och igår va vi hemma hos ett par kompisar och åt. Idag har vi också varit hos några vänner och ätit. Nu har äntligen mannen också sem...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards