Alla inlägg under maj 2016

Av myks - 23 maj 2016 20:15

Så var det måndag igen. Tiden bara flyger iväg. I helgen har var min kusin och hans sambo och vi grillade och spelade spel. Det var riktigt mysigt :) sen igår så var barnen på simning sen va vi på lekplatsen i 2 tim så lilleman var så trött att han somnade i soffan på kvällen innan vi ens hann gå in och natta han. Idag är det bara jag och lill killen som varit hemma. Nu har han lärt sig att cykla med :) han är så duktig. Gick ändå rätt snabbt för han att lära sig så vi har varit ute i 2 omgångar och cyklat idag. Den stora tjejen var riktigt jobbig igår när hon skulle somna det tog henne 1 1/2 tim att somna bara för att hon skulle somna själv. Idag har hon åkt till sin mammas. Tycker faktiskt att det är på tiden art hon lär sig att somna själv. Man kan inte hålla på att dalta så med en 8 åring. Det kommer ju att bli jätte jobbigt för henne sedan annars. Nu blir det lite egentid för mig framför teven :)

Av myks - 13 maj 2016 21:54

Ja var tar tiden vägen. Veckorna bara springer iväg. Nu är det mindre än en månad kvar att jobba sen är jag ledig i 8v. Ska bli skönt med lite lång ledigt :) Idag jag Li och hennes barn varit här så har vi haft en myskväll nu sover som allihopa T.o.m Li. Det var ju trevligt. ;) Skönt med tjejkväll i allafall det behöver man ibland. I morron ska vi hem till ett par vänner och vara där hela dagen det blir fotboll och Eurovision :) ska bli riktigt mysigt det med.

Av myks - 12 maj 2016 20:45

Så kom mensen igen. Och varje gång tänker man inte denna gången i heller. Har verkligen världens underbaraste son och bonus dotter. Men vill verkligen ha ett biologisk barn till. Försöker verkligen att inte tänka på det men emellanåt är det jätte svårt speciellt när mensen kommer. Sedan har jag en vän som har det svårt att bli gravid igen och tänker. Tänk om det händer oss med att jag måste börja på tabletter och så. Jag menar visst vi blev gravida och fick ett missfall men det är inget som säger att vi kommer att bli gravida igen för det. Jag håller mina tummar och tår för att vi ska bli gravida detta året så att det kommer en liten till nästa år då lilleman blir 4år. Vet inte riktigt vad man ska göra för att sluta tänka på det.

Av myks - 3 maj 2016 19:58

Då var man snart ledig igen. Denna gången blir det ledighet i 4 dagar :) blir shopping och bio med stora tjejen och lillkillen ska sova hos mormor. Hon fick ju det i födelsedags present av oss att få shoppa lite kläder. Bättre det än att man köper något dom inte kommer att använda. Så det ska bli 2 riktigt mysiga dagar. Sen ska vi hem till ett par vänner i helgen och då blir det grillning det ska ju vara super fint i helgen :) Va och klippte mig i helgen och håret var så slitet så jag fick klippa 10cm :( så nu är det kort igen jag som hade sparat och sparat. Men det växer ju ut igen. Idag har vi varit och hämtar våran nya bil :) så nu ska vi bara få sålt den gamla :) hoppas att det går fort.

Ovido - Quiz & Flashcards