Alla inlägg under mars 2016

Av myks - 29 mars 2016 19:55

Äntligen har min ägglossning kommit igång igen efter missfallet. Så nu håller vi tummarna på att vi kan bli gravida så snabbt som möjligt igen. Hade varit så kul. Längtar verkligen. :)

Av myks - 27 mars 2016 22:08

Påsken har varit helt underbar. I fredags va vi med mamma i påsknumret och tittade. Barnen tyckte att det var roligt sen blev det fika där med :) som vanligt fick man inte betala fikan själv. Igår va vi på kalas då min sambos kusiner fyllde år. Idag har vi varit hos syrran på middag och i morron ska vi till min sambos mormor och morfar på påsk middag. Så jag kan inget annat säga än att allt varit underbart och att jag är så glad att jag har en sån fin familj. Ibland önskar jag verkligen att hans dotter var min. Att alltid hade varit här med oss trots att det är jobbigt ibland med en tjej i 8 års åldern som kom in i lilla tonåren när hon var 6 år och fortfarande är där. Sen är det dax att jobba på tisdags igen. Ska bli skönt fast ändå inte hade gärna varit hemma hela veckan. Nu tror jag att jag vet varför jag är så yr det har ju varit att jag tänkt mycket på mitt MF som jag hade i december men har ni försökt att inte tänka så mycket på det för det blir bara jobbigt och jag mår dåligt av att tänka på det. Har hänt innan att jag blivit yr när jag haft inre stress. Hoppas allt blir bättr nu och att min äl sätter igång igen. Nu ska vi kolla på orange is the new black. Helt ok serie är inne p säsong 2 nu säsong var rätt dryg i början.

Av myks - 24 mars 2016 20:46

Idag har vi varit lediga allihopa utan min sambo. Har varit lite av en mysdag. Lilleman har precis somnat. Det har varit väldigt fint väder idag :) vi va ute på lekplats i 2tim och Li och hennes barn va också med. Efter det så åkte vi hem och hämta hunden som skulle på klippning idag. Hon blev riktigt fin :) Vi har även hunnit handla och varit på biblioteket. Där lånade vi 5 Alfons böcker och en annan bok. Och sen fick M låna en bok som hon ska läsa här nu dessa dagar innan hon ska till sin mamma igen. Till mat blev det tacos idag :) Så nu ska jag bara ut med hunden sen blir det in i sängen lär väl somna tidigt idag. Fortfarande yrsel hoppas på att det försvinner snart. Känner det mest när jag ligger åt höger håll så börjar ana att det är kristallsjukan igen :(
Sov gott :)

Av myks - 20 mars 2016 08:16

I fredags efter lunchen så fick jag yrsel och det har hållit i sig sedan dess. Inte roligt direkt. Jag hoppas inte att jag fått kristall sjukan igen har haft den en gång innan då hade jag det i 6 månader. Men det går lite upp och ner. Kanske är stress också känner mig lite stressad emellanåt att vi inte blivit gravida igen efter missfallet. Har inte haft ägglossning en ända gång efter missfallet och nu har jag haft min tredje mens. Jag hoppas på att det kommer igång till nästa månad. Måste väl försöka att inte tänka på det. Men det är så svårt emellanåt. Vill ju bara bli gravid. Hoppas på att yrseln försvinner snabbt.

Av myks - 10 mars 2016 17:14

Stackars min lilla älskling som är sjuk. Febern ligger som mest på 39.8 jag hoppas att det blir bättre snart. Idag har han fått vara hemma med pappan sin och i morron ska jag vara hemma med han. Man känner sig nästan lite hjälplös när dom har så hög feber. Han hat sovit mycket idag. Men det gör man ju när man är sjuk. Nu är det lite Alfons tittande.

Av myks - 8 mars 2016 19:37

I fredags va vi ute och åt. Det var så mysigt att få ha lite egen tid. Och riktigt god mat var det med. Efter vi hade ätit blev det att vi bara åkte hem båda var väldigt trötta efter en lång arbets vecka. I lördag och söndags var vi och kollade på bilar. I söndags var även min syster här så barnen kunde träffad lite. Det blir ju inte direkt att dom leker eftersom hennes lillkille bara är 1år. Snart fyller våran lille kille 3år. Förstår inte var tiden tar vägen. Hoppas verkligen på att jag blir gravid snart så att det inte blir så långt emellan barnen. Vi har bestämt oss för att ta en bil leasing och se hur det är. Vi beställde bilen idag ? och den kommer förmodligen runt v18-19 så vi hoppas på att vi har fått bilen såld till dess.?

Ovido - Quiz & Flashcards